Monday, February 20, 2017

Summer ready s kopalkami iz spletne strani Manzara Fashion


Punce, jaz sem že čisto poletno razpoložena! Komaj čakam sonce, morje, plažo in tople plesne noči s coctaili v obeh rokah. Za mojo še dodatno poletno neučakanost pa se lahko zahvalim tudi spletni strani Manzara Fashion, ki mi je poslala te kopalke. A niso čudovite? 😍😍😍


Manzara Fashion je slovenska spletna stran, ki ima izredno pester izbor oblačil. Na spletni strani lahko najdete ženske obleke, hlače, majice, legice, kopalke, trenirke, jakne, spodnje perilo, moška oblačila in pa celo oblačila za otroke. Mene osebno še posebaj prepriča kategorija ŽENSKE OBLEKE 👚. Tukaj lahko najdete podobne modele oblek, ki jih nosijo svetovno znane zvezdnice in so v tem trenutku zelo " trendy".
Vendar to še ni vse... na spletni strani lahko najdeš tudi modne dodatke in pa tudi lifestyle izdelke. Kar vse na enem mestu! 🔝



Morem priznati, da sem imela kar precej težav z odločanjem katere kopalke izbrati, saj ima spletna stran Manzara kar širok izbor različnih kopalk. Odločala sem se prevdsem med klasičnimi enobarvnimi kopalkami in nekaj modeli rožastih kopalk, vendar sem se na koncu vseeno odločila za vijolične FARA kopalke
Ali mi je moja odločitev všeč? Če te zanima ti priporočam, da bereš naprej! 😉😜


Kaj menim o kopalkah?
Ko sem odprla svoj paketek sem bila presenečena nad barvo kopalk, ki se malenkost razlikuje od tiste, ki je prikazana na spletni strani. Pričakovala sem veliko bolj živo vijolične kopalke. To je pa pravzaprav edina "negativna" stvar, ki jo imam o izdelku za povedati. Drugače je model kopalk enak kot je prikazan na fotografiji. Meni osebno so najbolj všeč kopalke, ki nimajo naramnic, zato sem priloženo naramnico odstranila - kopalkam je bila namreč priložena naramnica, ki pride okrog vratu. Zgornji del kopalk ni čisto običajen, saj ima blago zavito in tako naredi kopalke posebne. Spodnji del kopalk ni preveč nizek in zelo všeč so mi veliki zlati krogi, ki razkrivajo malo več kože. Model kopalk mi je zelo všeč, na barvo pa sem se tudi že navadila in me odtenek ne moti več. 😻😎


Kopalke so sestavljene 95% iz poliamida in 5 % elastana in so zato malo raztegljive. Jaz sem naročila eno številko večje kot bi jih ponavadi nosila, vendar to verjetno ne bi bilo potrebno, saj model ni toliko manjši kot sem predvidevala,da bo. Pri teh kopalkah na spletni strani ni bilo zapisanih nikakršnih mer, vendar so pri podjetju Manzara Fashion tako prijazni, da vam te mere brez problema posredujejo, če zanje vprašate. Pri veliko ostalih kopalkah so mere zapisane. Moje kopalke in tudi ostale lahko najdete na strani Manzara Fashion pod kategorijo KOPALKE


Hvala Manzara Fashion za poslan izdelek, z veseljem ga bom nosila, ko bo vreme primerno! ❤❤❤

💋J.💋

No comments:

Post a Comment

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3