Monday, July 17, 2017

Naravno s spletno trgovino Malinca


Naravna kozmetika? Sama nisem ravno tista, ki bi uporabljala samo naravno kozmetiko. Se pa najde v moji zbirki kozmetike tudi kakšen naravni izdelek nad katerim sem navdušena. Dva naravna izdelka sta me v zadnjem času navdušila in zato, da obstajata se moram zahvaliti spletni trgovini Malinca. V spletni trgovini lahko najdete polno shrambo zdravja in vsi izdelki, ki jih ponujajo so čisto naravni
No, če te zanima katera dva izdelka sta me navdušila kar beri naprej! 🙋



1. Glinena maska za obraz - za vse tipe kože

Kakšna je pravzaprav moč gline? Iz kože povleče vse toksine in nečistoče, hkrati pa odstrani odmrle kožne celice, ter izboljša cirkulacijo krvi. Nase veže tudi vse škodljive snovi in deluje razstrupljevalno. 

Glinena maska je primerna samo za mastno kožo? NE, to prepričanje je zmotno. Glinena maska je primerna za vse tipe kože, je pa odvisno seveda kako jo pri kakšni koži uporabljati:
- Pri mastni koži masko na obrazu pustimo 10-20 min in postopek ponovimo 
1-2x tedensko.
- Pri suhi in občutljivi koži masko pustimo delovati največ 10 min in postopek ponovimo 1-2x tedensko.
- Pri normalni ali mešani koži glino namažemo samo na problematične dele kože in jo pustimo delovati 5-10 min.



Glinena maska iz spletne trgovine Malinca je izdelana v Sloveniji in je popolnoma naravna. Redna cena izdelka je 5,99 €, dobiš pa jo tukaj: glinena maska za obraz
Maska je sedaj znižana na 5,49 € - hitro nakupovat! 😉

Moje mnenje o maski? Same pohvale. Maske ne uporabljam prvič, saj sem jo pred časom že kupila v7 Malincini spletni trgovini skupaj z MSM praškom. Moja koža je po uporabi gline res mehka, očiščena in razmaščena. Po uporabi maske kožo navlažim s kremo za obraz. Zelo všeč mi je tudi zelo ljubka embalaža v kateri se skriva glina. 
Sama priprava maske mi ne dela težav, v papirnati lonček za sladoled si eno žličko gline zmešam s par kapljicami vode in to je to. Masko sama na obraz nanašam kar s prsti, občasno pa uporabim čopič - ko nisem preveč lena, haha. Super zadeva, jo zagotovo znova naročim! 💓💖💗




2. Bio kakavovo maslo z bleščicami z vonjem mete

Bio hladno stiskano kakavovo maslo, ki vsebuje bleščice in ima vonj mete je mene prepričalo! Po uporabi dišim kot After Eight čokoladke. 🍫🍫🍫
Maslo lahko uporabljamo za preprečevanje suhe in razpokane kože, super je pa tudi za pomoč pri razpokanih ustnicah. Po uporabi so ustnice res zelo mehke in navlažene, na njih pa je tudi nekaj bleščic.
 Maslo se ob stiku s kožo začne topiti, za nanos masla na telo pa rabimo samo dva potega po željenem predelu, saj je precej mastno. Bleščice so res vidne in, ko sem se prvič namazala z njim sem bila šokirana, da je moja koža svetleča kot, da bi se namazala s kakšnim bleščečim pudrom za telo. 
Maslo lahko uporabljamo tudi za nego kože po sončenju ali med sončenjem samim. Izdelek ne vsebuje SPF, zato je pri sončenju potrebno nanesti tudi zaščitno kremo. 
Izdelek je skrbno spravljen v plastični škatlici in zaščiten s plastičnim pokrovčkom v notranjosti posodice tako, da posodica res tesni. 
Zelo mi je všeč, da je izdelek v trdi srčkasti obliki. 💓💗💖



Sestavine: Theobroma Cacao Seed Butte, Butyrospermum Parkii Butter, Citrus Aurantium Dulcis Seed Oil & Hydrogenated Vegetable Oil, Mentha Piperita Oil, PER, Epoky Resin, Aluminium, limonene.

Izdelek je proizveden v Sloveniji in ni testiran na živalih.
Malinca ponuja enako različico izdelka tudi z vonjem pomaranče. Povezava do obeh izdelkov: Maslo za telo z meto in Maslo za telo s pomarančo
Redna cena obeh izdelkov je 10,99 €, sedaj pa sta oba tudi znižana na 9,99 €. Hitro nakupovat! 😉




Iz Malince so mi prijazno poslali še Pura Vida zapestnico v zeleno-modrih odtenkih. Navdušilo me je sporočilo te zapestnice. Originalna zapestnica Pura Vida vsebuje železni obesek s črko P. Pura Vida pomeni biti svoboden in živeti polno življenje. Z nakupom te zapestnice pomagaš ohranjati delovna mesta na Kostariki, saj gre 1% od nakupa dobrodelnim organizacijam po svetu. Malinca, zelo mi je všeč tvoja poteza! 💖



Zapestnice najdeš tukaj: Pura Vida zapestnice.

Kot sem omenila sem lani poleti iz spletne trgovine Malinca naročila tudi MSM prašek. To je oblika naravnega organskega žvepla, ki ga imenujemo tudi mineral lepote. Zaradi tega praška so moji lasje dobili več volumna, tudi rastli so hitreje. Najbolj pa sem hvaležna MSM, da imam končno trde nohte. Še ena super zadeva, ki jo priporočam! :) <3

Hvala Malinca za poslane izdelke, z njimi sem super zadovoljna. Se veselim  nakupovanja v tvoji spletni trgovinici tudi v prihodnje. Trenutno imam ogledano že Ricinusovo olje za rast trepalnic. 

P.S.: V prihodnjih dneh spremljaj moj IG profil: fashionandpinkheart, saj bova skupaj z malincanastja nekaj podarili. 💖

Poljubčki,
J.

No comments:

Post a Comment

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3