Saturday, July 1, 2017

Bel nasmeh? S pomočjo Rapid White.

Lep in samozavesten nasmešek na obrazu lahko spremeni naše in tuje razpoloženje v parih sekundah. Kako pa priti do samozavestnega nasmeška? Prva stopnja do popolnega nasmeška se ne skriva samo v zobeh, temveč tudi v lepo negovanih ustnicah. Te je potrebno razvajati s pilingi in vlažilnimi negovalnimi izdelki za ustnice in jih celo občasno razvajati s trenutno zelo popularnimi gel maskami za mehke ustnice. 
Ko so naše ustnice mehke in negovane pa k lepemu nasmešku pripomore tudi, da na ustnicah nosimo svojo najljubšo barvo šminke. 
Med tema dvema stopnjama pa svojo vlogo seveda dodajo tudi naši zobje. Rumeni zobje nam lahko vlivajo nesamozavest in se zaradi njih ne želimo smejati toliko, kot bi si želeli. Vendar sem tudi za to našla rešitev. V mojem primeru so to Rapid White izdelki. 




Rapid White nam omogoča, da si zobe pobelimo kar doma. Formula izdelkov je patentirana v ZDA, najboljše pa je, da izdelki ne vsebujejo vodikovega peroksida in so klinično preverjeni. Izdelek ni primeren za otroke in osebe, ki so mlajše od 16 let.

Rapid White je na tržišče ponudil dva različna izdelka - beline trakove (ki jih je ena srečnica lahko osvojila v moji Instagram nagradni igri, čestitke Samanta! 💖) in sistem za beljenje zob.





Sistem za beljenje zob sva preizkusili jaz in moja sestra Katja. 💙

💜 Moj IG: fashionandpinkheart
💜 Katjin IG: drobcenestvarikatie

Sistem obljublja, da v 7 dneh redne uporabe zjutraj in zvečer posvetli naše zobe za 4 odtenke. Paket vsebuje: belilni gel, dva zobna nastavka s posodico za shranjevanje, pospeševalec delovanja in belilno pasto. Kot sem omenila, izdelki ne vsebujejo vodikovega peroksida in zato ne poškodujejo sklenine. Izdelki so zapakirani v majhni kartonasti škatli, ki na hrbtni strani vsebuje navodila. K izdelkom je priložena tudi barvna lestvica zob.



Uporaba izdelka je zelo enostavna, traja pa od 5 do 10 minut. Tretma se izvaja v 3 korakih in sicer:
1. korak: uporaba pospeševalca na vse zobe, ki jih želimo pobeliti
2. korak: belilni gel namažemo na zobna nastavka in nastavka vstavimo v usta 
3. korak: po 5-10 min nastavka odstranimo, dobro poplaknemo in zobe umijemo z belilno pasto.
In to je to! 🙋

Kaj menim o izdelku jaz?
Moji zobje so bili že od začetka uporabe na lestvici med 3. in 4. najsvetlejšim odtenkom. Kljub temu sem želela ta rumen podton iz zob odstraniti, saj vsakodnevno uživanje raznih živil: čaj, kava, jagodičevje, soja, rdeče vino in gazirane pijače na zobkih pustijo svoje sledi. Uporabe belilnega sistema sem se res veselila in bila nad rezultatom presenečena že ob prvi uporabi, največja razlika pa je po koncu uporabe vidna predvsem na prvih 4 zobeh.
 Priznam, da me je skrbelo kako bo moje grlo reagiralo na zobne nastavke, vendar s tem sploh nisem imela težav. Nastavek sem uporabljala kar med ličenjem ali zvečer med tuširanjem, tako da v kopalnici nisem preživela nič več časa kot običajno. Po sedem dnevni uporabi lahko rečem, da sama res opazim razliko v odtenku zob in se še več smejim. Seta nisem porabila v celoti, tako da bom čez nekaj časa še enkrat ponovila postopek. Za ceno 17,95 € in za enostavnost uporabe ter tudi glede na učinek, ki ga je izdelek naredil, lahko samo rečem: WOW! 🙋✌💗


Kaj meni o izdelku Katja?
Pred prvo uporabo Rapid Whitea sem svoj odtenek zob preverila na priloženi lestvici odtenkov. Ugotovila sem, da so tudi moji zobje tako kot Julijini nekje med 3. in 4. najsvetlejšim odtenkom. Izdelek sem začela uporabljati v ponedeljek zvečer in v četrtek sem opazila, da mi rumeni toni na zobeh izginjajo. Nanašanje pospeševalca na zobe in belilnega gela na zobna nastavka je enostavno. Sam postopek beljenja zob, ki traja 5-10 minut, te ne ovira pri vsakodnevnih opravilih, med postopkom sem celo lahko pospravljala. 😊 Po končanem postopku mi je bila všeč belilna zobna pasta in imela sem obučtek, da so moji zobje bolj trdi. Po tednu dni testiranja lahko rečem, da so moji zobje bolj beli vsaj za 2 odtenka, izginil je pa tudi rumeni podton. 



Izdelek nama je obema s Katjo zelo všeč, obe sva zadovoljni s končnim učinkom. Če si želš bolj belih zobkov vsekakor priporočava Rapid White!


Poljubčki,
J & K

No comments:

Post a Comment

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3