Thursday, August 24, 2017

Travel diary: Murter stole my heart


Letos sem dopust preživljala na Hrvaškem otoku Murter. 🌊🌊🌊
Do otoka ne rabiš trajekta, ker je otok s kopnim povezan z dvižnim mostom. Vožnje je bilo za slabih 5 ur, kar niti ni tako zelo veliko. 
Celih 10 dni sem imela najlepši pogled iz balkona, vendar me je prvi dan kar malo zadela kap. Zakaj? Ko sem prispela do apartmaja sem ugotovila, da je do apartmaja 87 stopnic v eno smer - sicer to pojasni božanski razgled in najlepše sončne zahode, ki sem jih kdaj videla. Pač je to pomenilo vsakodnevno rekreacijo brez pomisleka in s tem brezskrbno uživanje dobre hrane (ki bi jo tudi, če ne bilo toliko stopnic 🐷🐽)! 



Murter je zelo ozek otok in na otoku so vse hiše in ville zgrajene v višino. Na cesti se komaj srečata dva avta. En dan smo imeli tudi rahlo nezgodo, saj se je zaradi ozke ceste v naš avto zadela kolesarka. Na avtu smo imeli seveda spuščene šipe, kolesarka pa v rokah sladoled. Malo je manjkalo, da bi sladoled dobila v obraz. 🍦 Na srečo pa je avto odnesel samo z malo prasko, kolesarka pa brez njih. 😊


Barva morja je ponekod turkizna, ponekod pa tako modra, da se komaj loči morje od neba. Če ne bi bilo v ozadju Kornatov ne bi vedela kje je ta meja. Murter premore 3 čudovite plaže, 1 malo manj čudovito in veliko zasebnih plaž. Tudi mi smo imeli zasebno plažo. Seveda smo največ časa preživeli na naši zasebni plaži, ki je imela popolno oblikovane skale za sončenje. Jaz sem ena izmed tistih, ki ji sončenje zelo odgovarja. ☀☀☀
Če imam zraven še Marmelado za sončenje (po tem, ko sem porabila Afroditino sem kupila Olival fast tanning jam, ki pa me ni pretirano navdušil - v izdelku vonjam nafto, ko si le tega nanesem nase.), kakšno dobro knjigo (letos me je na plažo spremljala K**rc gleda knjiga 📖 - res dobra in poučna knjiga) in seveda pivo. Brez tega pač ni pravega morja. 🍺🍻




Najbolj znana plaža na Murterju je Slanica. Pesek na plaži in v vodi, turkizno morje in bari okrog plaže. No, v času glavne sezone to izgubi svoj čar, saj če nisi dovolj hiter nimaš niti prostora na plaži razprosteti brisače. Na to plažo smo se kljub temu par krat odpravili popoldan, ko je gneča minila in je bil tudi prostor delati peščene gradove. Ja, sem še vedno otrok in rada delam peščene gradove - pa kaj! 🏰


Druga plaža, ki smo jo obiskali je plaža z imenom Čigrada. Drobni kamenčki, turkizna voda (ki se potem preliva v temno modro morje), nekaj ladjic in ljubek lokal na plaži. Plaža je malo manjša, vendar na njej ni pretirane gneče. V ta ljubek lokal smo se odpravili tudi na večerjo, seveda sem jedla kaj drugega kot pa čevapčiče - haha. 🐽🐽🐽



Tretja plaža, ki smo jo obiskali je plaža Podvrške. Tudi tukaj so na plaži drobni kamenčki, morje turkizno in pesek v morju. Do te plaže smo imeli slabe 3 km, zato smo se nanjo odpeljali z avtom. Ravno takrat se nam je pripetila nezgoda s kolesarko, ki sem jo opisala že prej. Plaža me je strašno spominjala na eno izmed plaž, ko sem bila v Grčiji na otoku Lefkas. 
Pravzaprav me celotni Murter spominja na ta Grški otok, ki sem ga že obiskala. 💓😍

Četrta plaža, ki nas ni pritegnila in je zato tudi nismo obiskali je pa plaža Luke. Je v neposredni bližini marine in poti v jedro mesta. V bližini plaže je tudi Muller in trgovina Konzum. Tako, da na Murterju resnično najdete vse stvari, ki jih potrebujete za svoj čas bivanja tam. Presenečena sem bila, da sem v trgovini Konzum našla tudi kruh brez glutena, kosmiče brez glutena, nekaj izdelkov linije Schar - ki so brez glutena in tudi riževo mleko. Sicer izbira ni tako velika kot pri nas, vendar sem bila res brez skrbi, da ne bi ostala brez hrane. 🐽🙋😊


 



Do jedra mesta se sprehajaš po ozkih kamnitih ulicah, kjer ima večina hiš polkna pobarvana v modrih ali zelenih odtenkih. Ulice so ozke kot v Piranu, vendar so na ravnem. Samo jedro mesta ima par lokalov in trgovinic. Seveda sem si na enem izmed štantov kupila nova sončna očala 😎 - to je vsako leto obvezno, ko sem na morju. Na koktejlčke smo najraje šli v bar Leopold, ker so bili res dobri in, ker jih je postregel en zelo luškan natakar - hihi. 🙈🍸








Kakšno je pravo nočno življenje na otoku ne vem, saj se v mestu nisem zadržala nikoli dlje kot do 11 večer. Na morju sem ponavadi v taki čas že v ležečem položaju pod klimo. 💤😪 Voda in sonce (in pivo) me res utrudita. Tudi moj namen tega dopusta ni bila nekontrolirana zabava, temveč samo uživanje in relaksacija telesa in uma. Tako, da smo namesto kuhanja od vročine v barih  eno večer preživeli na plaži ob poslušanju valov, gledanju lune, poslušanju zabavnih komadov Tanje Žagar in Kingstonovega " Ko sije luna na obalo",  nočnem kopanju, guganju v tujih visečih mrežah sredi noči in precej kozarčkih sangrije. 🌊


  

Super je bilo, dokler je trajalo. Zelo mi je bilo težko zapustiti otok in se vrniti v realnost. Sončni zahodi na otoku so res ukradli moje srce. 🌇
Smisel življenja je ležanje na plaži... ko sije luna na obalo. ☽☾
Murter, se vidimo naslednje leto. 💙





Slani poljubčki,
J. 


2 comments:

  1. Wau, Murter izgleda čudovito, si me prepričala, da bom tudi sama razmislila o počitnicah tam. ❤ Ampak brez stopnic! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Le razmisli, je vreden ogleda res! 👌🏽💕

      Delete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3