Wednesday, January 13, 2016

Testiranje: Organske RAWR čokolade (iz spletne strani Moja čokolada)

Pozdravček! :)
Če sem nekaj dni nazaj pisala o čokoladi, ki ne razvaja naših brbončic (tukaj) bom danes pisala o tisti, ki jih razvaja. Iz podjetja Moja čokolada (najdete jih tudi na facebooku - ne pozabite pritisniti gumba "like" :)) so mi v preizkušanje prijazno poslali  dve veganski čokoladi. Priznam, da na presno in vegansko prehrano ne dam veliko, zato resnično nisem vedela kaj od čokolad pričakovati. 



Kot sem omenila sem v testiranje prejela dve čokoladi. Prva je bila Čokolada z okusom mentola, druga pa Kakavova tablica z Lucumo

Obe čokoladi sta pakirani v ljubkem potiskanem papirju, ki je 100% recikliran. Papir vsebuje tudi 10% kakavovih luščin. Obe čokoladi sta tudi 100% organski, brez glutena in sta naravno sladkani


Pri čokoladah mi je zelo všeč, da pri kakavu in vaniliji trgovanje poteka v skladu s standardi pravične trgovine (Fairtrade) - skupaj 60%. 

-----------------------------------------------------------------------------

Čokolada z okusom mentola


Čokolada vsebuje le organske sestavine. Te pa so: kakavova masa, kakavovomaslo, kokosov sladkor, Lucuma, rožiči, mentolovo olje in vanilija.
Pakiranje: 60 g

Ko sem prvič povonjala čokolado preko embalaže sem si mislila:"Ojoj, kaj pa je zdaj to." Tudi ko sem zgrizljala prvi košček čokolade sem bila enakega mnenja. Kljub slabemu prvemu vtisu sem v svoja usta potisnila še en košček čokolade. Tega sem pustila, da se je v mojih ustih raztopil in komaj takrat je čokolada prišla popolnoma do izraza. Okušala sem vse sestavine in morem priznati, da mi je čokolada na tak način resnično božanska in čisto posebnega okusa. :)
Cena: 2,90 €.

-----------------------------------------------------------------------------

Kakavova tablica z Lucumo


Čokolada vsebuje le organske sestavine. Te pa so: kakavovo maslo (46%), kokosov sladkor, Lucuma (27%) in vanilija.
Pakiranje: 60 g

Ker sem prvo preverila čokolado z mentolom sem vedla kakšen postopek je potrebno ubrati pri tej čokoladi -  brez grizljanja. Ko sem jo potisnila v usta sploh nisem vedela kaj od nje pričakovati, saj nisem imela niti pojma kaj je to Lucuma (je sadež iz Peruja). Morem priznati, da tudi pri počasnem topljenju čokolade v mojih ustih nisem bila navdušena. Okus je bil nekaj čisto drugačnega, mogoče celo rahlo grenak. Kljub temu sem se odločila, da poskusim še en košček čokolade. Pri drugem koščku pa se mi zdi kot, da je čokolada spremenila svoj okus in postala sladka in je kar nisem mogla nehati jesti. Mojim brbončicam se je kar zmešalo. :)
Cena: 2,90 €.

-----------------------------------------------------------------------------

Moje splošno mnenje: 
Čokoladi sta res nekaj novega in edistvenega okusa. Če se ne ukvarjate kaj preveč s presno in zdravo prehrano bodo verjetno tudi vam okusi nekaj čisto novega in nenavadnega -  dokler se nanje ne navadiš. Med obema čokoladama ne morem izbrati zmagovalca, saj sta obe tako zelo nenavadno DOBRI in različnega okusa. Torej, če želite svoje brbončice razvajati z nečim popolnoma novim in tudi ZDRAVIM, vam čokolade priporočam.

Široko ponudbo tudi drugih čokoladnih izdelkov (ustvari svojo čokolado, ustvari svojo bomboniero, 100 različnih okusov vroče čokolade) pa le preverite na njihovi spletni ali facebook strani. 
Moja čokolada je raj za nas čokoholike. 

Hvala Moji čokoladi za prejeti čokoladi! :)

Prijetno sladkanje.
Poljubčki,
J.

6 comments:

  1. Sem že probala te čokolade in so res posebne, ampak jaz sem imela tisto z jagodami. :)

    ReplyDelete
  2. Jooj vsi pišete o njih in mi delate lušte! Noro dobr zgledajo <3
    xx
    SASHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ful so posebnega okusa. Moreš poskusit kakšno. :)
      J. ♡

      Delete
  3. Js sem z goji jagodami in vanilijo dobila. Res njami čokolada, pa še tako zelo zdrava :)

    ReplyDelete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3