Tuesday, February 23, 2016

Review: Avon Perfectly Matte Lipsticks (shades: Adoring Love and Berry Blast) + make up look


V svojo zbirko šmink sem dodala še dve (ups!). Za to je kriva predvsem meni že poznana super obstojnost in čudoviti odtenki šmink, ki jih ponuja Avon. Takoj ko sem videla, da je Avon razširil svojo zbirko šmink in dodal še Perfectly Matte šminke, ki imajo mat formulo sem takoj naročila dve, nekaj pa jih še imam na listi želja. :)

In my lipsticks collection I have added two more. I love Avon lipsticks, because they have great lasting and they offer us a big variety of shades. As soon as I saw that Avon also sells  lipsticks with matte finish (which is my favorite finish) - Perfectly Matte Lipsticks  I ordered two, and of course I have a few shades on my wish list. :)


Embalaža:
Šminke so pakirane v čudoviti črno-srebrni embalaži. Embalaža ima poseben žameten občutek, na vrhu embalaže pa je prozorna plastika in lahko vidimo odtenek šminke, na spodnjem delu embalaže pa je zapisano ime odtenka.
 Embalaža vsebuje 3,6 g izdelka. 

Packing: 
Lipsticks are packed in a gorgeous black-silver matte packing. It also has a special velvet feeling. On the top of the packing there is transparent place and you can see the color of your lipstick and on the bottom you can see the name of the shade. Packing contains 3,6 g of product.


Cena:
V Sloveniji so trenutno Avon Perfectly Matte šminke 4,50 €. Redna cena šminke je drugače 8,50 €. :)

Price:
In Slovenia you can currently get Perfectly Matte Lipsticks for 4,50 €. Regular price of lipsticks it is 8,50 €. :)


Iz celotne linije 15 šmink sem izbrala dva odtenka, ki jih v svoji zbirki še definitivno nimam. To sta Adoring Love in Berry Blast.


Adoring Love je poseben odtenek in sicer spominja na umazano roza barvo, Berry Blast je pa čisto poseben odtenek in ga še nisem videla nikjer drugje - spominja na barvo slive, vendar je odtenek temnejši. :)
Oba odtenka imata poseben sladek vonj.

The whole collection contains 15 shades of lipsticks. I chose two: Adoring Love and Berry Blast. 
Adoring Love is very special dirty pink shade and Berry Blast is really special shade of a very dark plum.
Both shades also smell really good - very sweet

- - - - - - - - - - 

Obstojnost in intenzivnost barve:
Avonove šminke me do sedaj v obstojnosti in intenzivnosti barve niso nikoli razočarale. Tako me tudi šminki iz te kolekciji nista. Šminki sta zelo obstojni, tudi če pijem in jem ne zapustita mojih ustnic zlahka. Šminki sta tudi zelo pigmentirani in je za nanos izdelka potreben samo nanos ali dva. Več nanosov na mojih ustnicah izgleda grdo, saj se zdi kot, da se mi naredijo grudice. Drugače sta šminki lepo nosljivi. Kot pri večini mat šmink se tudi pri tema dvema po odstranitvi šminke na ustnicah opazi še malo barve. Nad formulo šmink sem res zelo navdušena, saj kljub temu, da imata šminki mat finiš ustnic ne izsušita čisto nič. Po nanosu šminke na ustnice ne občutim tistega občutka, da na ustnicah nimam nič, ampak so moje ustnice mehke in lahkotne. :)

Lasting and pigmentation:
This collection has a really great lasting and pigmentation. Even if I drink or eat lipstick stays on my lips. Lipsticks are also great pigmented. You only need a swipe or two of the product on your lips. If I apply more layers of the product it looks messy and not great at all. These lipsticks don't dry my lips out not even for a bit, but they leave some patches of lipstick even when I remove it from my lips. While wearing it my lips feel very lightweight and different in comparison with other matte lipsticks. :)

- - - - - - - - - - 

Perfectly Matte Šminke lahko naročite pri osebah, ki prodajajo kozmetiko Avon preko kataloga ali preko Avonove spletne strani. :)

Perfectly Matte Lipsticks you can order from people that sell Avon via catalog or on offical Avon web site.

Moje končno mnenje: Super barve, super obstojnost, odlična intenzivnost barv in prijeten vonj. Priporočam, da povečaš svojo zbirko šmink z vsaj eno Perfectly Matte šminko! :)

My final opinion: Great colors, great lasting, great pigmentation and pleasant smell... I recommend that you expand your lipstick collection with at least one Perfectly Matte Lipstick. 

- - - - - - - - - - 

Za konec te objave pa še lahko vidite make up look, ki sem ga nosila v kombinaciji z odtenkom šminke Adoring Love. Menim, da bi make up bil primeren tudi za večerne ure, če bi šminko zamenjala z odtenkom Berry Blast. :)

For the end of this post you can also see a make up look that I wore in combination with shade Adoring Love. I think that if I would change lipstick with Berry Blast shade this make up look would be also suitable for night hours. :)





Okrog vratu nosim čudovito unikatno ogrlico, ki jo je ustvarila Drobcene stvari Katie. Preverite njeno  ponudbo čudovitih unikatnih izdelkov na facebook strani ali instagram profilu: Drobcenestvarikatie. :)

Slediš pa lahko tudi mojemu instagram profiluFashionandpinkheart <3.

Around my neck I'm wearing gorgeous handmade necklace from Drobcene stvari Katie. Check out her gorgeous handmade products on facebook page or on Instagram profile: Drobcene stvari Katie.

Oh, also you can follow me on my Instagram profile: Fashionandpinkheart <3.

- - - - - - - - - - 

Tukaj pa še so izdelki s katerimi sem ustvarila svoj make up look. 
Zanima me, če bi želeli vedeti kaj več o katerem izmed prikazanih izdelkov? :)

Here you can see all of the products that I created my make up look with.
Do you want to know anything more about any of the products below? :)

1. Essence Make your face glow paletka za lička / Essence Make your face glow palette for cheeks
2. Catrice Chocolate Nudes paleta senčil / Catrice Chocolate Nudes palette
3. Deborah Milano 24 Ore maskara / Deborah Milano 24 Ore mascara
4. Catrice Iluminating osvetljevalec / Catrice Iluminating highlighter
5. Revolution make up črtalo za oči / Make up Revolution eyeliner
6. Dermacol tekoči puder (priporočam! :)) / Dermacol powder
7. Catrice Prime and fine anti-shine primer 
8. Rimmel Stay Matte puder v prahu / Rimmel Stay Matte powder
9. Essence Top Coat za maskaro / Essence Top Coat for mascara


Poljubčki / Kisses,
J.


4 comments:

  1. Luškana! In pa čudovita odtenka, še posebej mi je všeč Berry Blast :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Valentina. <3 In se strinjam, Berry Blast je čist unikaten odtenek :).
      J.

      Delete
  2. Te šminke res čisto čisto zažigajo :) Ta odtenek ti zelo zelo pristaja ! :) jaz sem prejela odtenke adoring love, au naturale, perfectly nude in rubby kiss <3 in vsi so mi čudoviti, kot nalašč za različne priložnosti.

    ReplyDelete
  3. Mam odtenek Adoring Love in se strinjam z vsem napisanim, res čudovita mat šminka.

    ReplyDelete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3