Saturday, January 28, 2017

Beauty favorites / Najljubši lepotni izdelki


Pozdravček❣
Par dni nazaj sem na blog objavila svoje najljubše make up izdelke (objavo lahko prebereš tukaj),kot pa sem obljubila pa sedaj sledi tudi objava o lepotnih izdelkih, ki sem jih največ uporabljala zadnje mesece -  torej to je objava o kremah, šamponih, parfumih, maskah za obraz in vsemu, kar pač sodi med lepotne izdelke. Če te zanima katere znamke in produkti so se znašli na moji listi beri dalje! 😊

Hello loves!
A few days ago I posted a post about my favorite make up products in the past few months (if you still didn't read it you can read this post here), so now it's time to talk about the beauty products that I used most in the past few months. It's time to talk about my favorite creams, shampoos, face masks and a few other products that I love. If you're curious to know which are the brands and products that I loved please keep on reading ! 😊
P.S.: This post is mainly in Slovene language, so if you want to read it in any other language change it through Google translate in the left column. 

-----

1.    PLANET SPA  Turkish Hannam Experience z jantarjem /with warm Amber
in Volcanic Iceland
2. CLEAR SKIN – nočna krema proti mozoljem s salicilno kislino /overnight treatment cream


Planet Spa izdelki so trenutno moji najljubši. V mojem lepotnem predalčku se trenutno nahaja okrog 7 mask za obraz, 2 maski za lase, krema za okrog oči in dve masli za telo. Vonj vsakega posameznega  izdelka je poseben - meni osebno božanski. Moji najljubši maski za obraz sta v tem trenutku glinena maska za obraz, ki je super za mastno kožo. Glinena maska kožo razmaščuje. Volcanic Iceland je toplotna maska, ki je bele barve in deluje rahlo sluzasto. Maska daje toplotni učink in nam na takšen način prodira v pore in jih čisti. Redna cena Planet Spa mask za obraz je 11,50 €, dobite pa jih lahko pri Avonu. 

Clear Skin nočni tretma proti mozoljem s salicilno kislino je izdelek pod katerega se zopet podpisuje podjetje Avon. Izdelek je primeren za mastno kožo, ki se nagiba k nečistočam. Izdelek nima posebnega vonja, ko ga pa nanesemo na kožo pa lahko občasno rahlo speče - saj vsebuje salicilno kislino, ki pospešuje sušenje mozoljev in preprečuje nastanek novih. Ta izdelek je moj rešitelj, še posebaj v dnevih ko se moji hormoni odločijo podivjati in na površje pride milijon nezaželjenih nečistoč. Krema je namenjena nočni uporabi, njena cena pa je 5,80 €. Za to ceno pa dobite 50 ml izdelka. 

-----

3. AFRODITA cosmetics - KARITE krema z vanilijo /cream with vanilla
4. NUXE Paris Huile Prodigieuse
5. BODY SOUL WELLNESS BODYBUTTER granatno jabolko & brusnica /pomegranate and cranberry


Afroditino kremo sem pred kratkim dobila za darilo od svoje drage prijateljice in že v trenutku, ko sem jo izstisnila iz embalaže me je navdušil njen vonj. Ponavadi nisem ravno ljubiteljica vonja ali okusa vanilije, vendar ta diši res super. Mogoče niti ne vonjam vanilije. Krema je obogatena s karitejem in je res moja rešiteljica sedaj v zimskem času. Moje roke so pozimi ponavadi res zelo izsušene in brez pravilne nege izgledajo "boge". Hvala Afroditi za izdelavo te kreme. 😍

NUXE Huile Prodigiuse je izdelek, ki je enostavno MUST HAVE. Suho olje z rahlimi bleščicami in zelo prijetnim vonjem kožo navlaži in se vpije v našo kožo v trenutku, ko le tega nanesemo nanjo. Olje je vsestransko - uporabljate ga lahko za obraz, telo, konice las in vsebuje koncentracijo 30% rastlinskih olj in vitamina E. Olje lahko kupite na originalni Nuxe strani Sophia ali v lekarnah.

BODYSOUL maslo za telo z granatnim jabolkom in brusnico ima zelo sladek, meni osebno zelo prijeten vonj. Takoj ko sem začela z uporabo tega izdelka me je navdušil, saj se izdelek hitro vpije v kožo in diši še kar nekaj časa. Izdelek je izredno vlažilen, vendar ni preveč masten. Izdelek najdete v drogerijah Muller. 😊 

-----

6. Advance Techniques maska z arganovim oljem /with Argan Moroccan oil
7. Advance Techniques serum za lase /hair serum 
8. Garnier Fructis Citrus pure šampon /shampoo


Advance Techniques je linija izdelkov podjetja Avon. Nega las je zame najpomembnejša, saj želim, da moji lasje vedno izgledajo sijoči in zdravi. Z uporabo te maske so moji lasje zelo mehki in imajo lep sijaj. Maska vsebuje arganovo olje. Cena izdelka je 5,70 €. 

Še en izdelek podjetja Avon in linije Advance Techniques je serum za lase, ki ga redno uporabljam že več kot leto dni. Izdelek uporabljam vedno po umivanju las - nanesem ga na konice. Zahvaljujoč temu izdelku moje konice ne izgledajo izsušene. Cena izdelka je 6,90 €. 

Garnier Fructis Citrus Pure šampon za mastne lase je izdelek h kateremu se neprestano vračam. Moji lasje so mi kljub temu kolikor jih imam rada občasno povzročali preglavice. To se je zgodilo vedno, ko so se le ti navadili na določen šampon. Odkar uporabljam ta šampon se mi to več ne dogaja (na srečo!) in pa še dodaten plus je, da sem pranje las podaljšala za en dan. Šampon je nizke cene - samo 2,49 €, tako, da ga priporočam vsem, ki imajo težave z mastnimi lasmi oz. lasiščem. 

-----

9. Zara parfume - Femme
10. Avon naturals spray za telo brusnica / body spray with cranberry


Zarine parfume obožujem. V svojo zbirko sem nekaj mesecev nazaj dodala parfum z imenom Femme. Za 100 ml sem odštela samo 12,99 €. Parfum je za svojo ceno zelo obstojen, njegov vonj pa se popolnoma razvije po par urah nošenja - tako lahko začutimo res vse note parfuma. Note parfuma so: vanilija, pačuli in mošus. Zopet vanilije ne vonjam. 😆 V celotnem dnevu ga ponavadi nanesem dvakrat. Če še nisi poskusila Zarinih parfumov ti to priporočam, saj za tako nizko ceno dobiš res kvaliteten izdelek. 😊

Avon Naturals spray za telo z vonjem brusnice je bil definitivno moj najljubši izdelek v Decembru. Njegov vonj me je spominjal na Božič. Spray uporabljam za odišavljenje posteljnine in pa svoje sobe, malo manj pa z njim dejansko pošpricam sebe - kljub temu, da je ravno to njegov namen. Cena izdelka po redni ceni je 5 €, pogosto pa so meglice za telo pri Avonu znižane na 2-3 €. ❤

-----

11. Garnier mineral invisible 48h deo
12. Oriflame Tender Care zaščitni balzam s cimetovim oljem / Tender Care lip balm with cinnamon oil

Garnier mineral Invisible 48h deodorat je izdelek, ki ga pa res ne menjam. Z iskanjem deodoranta sem dolgo imela težave, saj ni noben opravil svoje naloge 100%. Deodorant nanesem zjutraj in pričakujem, da mi zdrži do večera, ko se odpravim pod tuš. In ta deodorat res opravi svojo nalogo. Dodaten plus tega izdelka je, da stane samo okrog 3 € in, da na črnih oblačilih (ki jih je v moji omari večina) ne pušča nobenih madežev. 💗

Oriflame Tender Care zaščitni balzam s cimetovim oljem je verjetno edini izdelek, ki ga imam v oranžni barvi. Oranžne barve res ne maram, vendar sem izdelek kupila v Decembru in, ker v tistem času želim imeti vse kar diši po Božiču sem pri podjetju Oriflame vendarle kupila ta izdelek, saj diši po cimetu. Hladno vreme in kombinacija le tega z mat šminko je zelo slaba ideja, ki jo pozimi redno prakticiram. Na koncu dneva pa so moje ustnice ekstremno izsušene in rabijo primerno nego. Tender Care balzam je izredno vlažilen, za kar so mu moje ustnice izredno hvaležne. Redna cena izdelka je 4,49 €, jaz sem pa imela srečo ★, da sem ujela znižajne in sem izdelek dobila za samo 1,79 €.

-----

Evo, to so izdelki, ki sem jih največ uporabljala v zadnjih mesecih.
Ali je med izdelki tudi kateri, ki ga ti redno uporabljaš? Povej mi v komentarju 😊❣

💋J.💋


No comments:

Post a Comment

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3