Friday, January 20, 2017

Make up favorites / Najljubši make up izdelki


SLO:
Pozdravček
Od moje zadnje objave so minili že skoraj 3 meseci... Življenje v zadnjih mesecih je bilo dokaj hektično, polno vzponov in padcev in nič inspiracije - kar se tiče pisanja. Včasih sem strmela v prazen list papirja in nisem našla besed, da bi začela stavek... No, sedaj sem končno spet našla sebe in svoj način izražanja in sem nazaj, še bolj nazaj kot sem bila kdajkoli prej. 😊

Ker se je v 3 mesecih tudi veliko spremenilo, predvsem v mojih predalih - kar se tiče količin make upa in izdelkov za nego obraza, ter telesa sem se odločila napisati tole objavo. V tej objavi bom govorila samo o make up izdelkih, ki so me v preteklem letu oz. par mesecih navdušili. Objava o vsem ostalem pa pride v naslednjih dneh. 😊💄


ENG:
Hello my dears
It's been almost 3 months since I wrote something on my blog... Life in the past months was a bit hectic, full of ups and downs and with 0 motivation or inspiration. There were days when I was just staring in the blank page and I didn't find any words to write them down. Well, now I finally got over my writers block and I'm back, more than I ever was. 😍

Because I have bought a lot of make up and beauty related products over the past 3 months I decided to write a post about the products that I was and still am hyped about over the past months. Post about beauty related products will be up in a few days. Today I will only talk about make up. 💄

-----

1. PS... Live LOVE Sparkle glitter eye cream palette


28 g izdelka in 28 odtenkov čistih bleščič... zame to pomeni raj! Takoj, ko sem videla paletko v Primarku sem se odločila, da gre z menoj domov. In to kljub temu, da na mojih mastnih vekah kremna senčila ponavadi niso obstojna in se zelo hitro naberejo v grudico. Sicer ne morem rečti, da se pri tej paletki ne naberejo in, da moj očesni make up zdrži celi dan brez popravka, vendar sem zadovoljna že, da se lahko že samo par ur sprehajam po mestu v čistih bleščicah. Ugotovila sem tudi, da če bleščice nanesem na navadno senčilo mi zdržijo bistveno dlje časa. Mislim, da je bilo tistih 8 € za tako veliko in veličastno paletko čisto premalo! 😍

28 g of product and 28 shades of pure glitters... for me this means heaven! As soon as I spotted this palette in Primark I knew it will go home with me. I have an oily eye lids and creamy eye shadows usually don't work with me. I can't say that with this one is any different, because it's not, but I'm happy that I can wear pure glitters for at least few hours - haha. If you have an oily eye lids and you want to wear creamy eye shadows you should try and put some baked eye shadow underneath and glitters on the top... it works for me better! 😊


-----

2. Make up Revolution - Fortune Favours the Brave palette


To je paletka o kateri je bilo v letu 2016 verjetno največ govora. Seveda sem o njej napisala tudi čisto svojo objavo, ki si jo lahko prebereš tukaj in izveš vse podrobnosti o paletki. 


Je pa definitivno bila moja največ krat uporabljena paletka v preteklih mesecih ❣😍

This is THE palette. Probably every blogger was talking about it in the past year. Of course I also wrote a review about it and if you're curious you can read it here. This one is definitely most used palette by me in the past months 😍

-----

3. CATRICE- limited edition Kaviar Gauche Quattro eye shadow palette
4. Bourjois Pair eye shadow: Originale 03



Catrice limited edition Kaviar Gauche paletko sem uvrstila med moje favorite ravno zaradi mat vijolično-rdeče senčke, ki jo paletka vsebuje. Morem priznati, da mi ostale 3 niso dovolj pigmentirane, je pa rdečo-vijolična ravno pravo nasprotje. Prav tako sem se zaljubila v embalažo izdelka - totalno chic ❣

Bourjois Paris senčka v odentku Originale 3 je super pigmentirana senčka, ki je primerna kot senčilo ali kot highlighter. Senčilo vsebuje rahle bleščice, ki koži dajo res lep sijoč videz z zlatim podtonom. Z njo make up postane ravno prav viden ❣

Catrice limited editon Kaviar Gauche palette is one of my favorites because of the violet-reddish shade. I love love love it. Other 3 shades are not as pigmented as I would want them to be, but this one is really great. I also love the packing, because it's sooo chic!


Bourjois Paris eye shadow in shade Originale 3 is super pigmented shade that can be used as an eye shadow or as highlighter. It contains small glitters that give skin really shiny look with gold undertone. 

-----

5. Maybelline New York - BABY SKIN instant pore eraser 
6. Essence Get picture ready! pore refining powder - 10 selfie finish


Baby Skin instant pore eraser je v trenutku, ko sem ga kupila tukaj postal moj najljubši primer. Že celotna embalaža mi je prav srčkana, medtem ko mi je najbolj všeč, da izdelek nima nobenega vonja. Primeren je za mastno kožo in nam pomaga pri zmanjševanju por, ter nam takoj ob nanosu odpravi vse neenakomernosti na obrazu. Je res super zadeva, ki pomaga da naša tekoča podlaga zdrži dlje časa in, da se tiste, ki imamo mastno kožo ne začnemo svetiti. ♥

Essence Get Picture ready! puder v prahu je postal moj no.1, saj tekočo podlago super zafiksira in nam pomaga, da naše pore niso tako vidne. Izdelek je svetlo roza barve in se ob nanosu na obraz takoj zlije z obrazom. Do sedaj sem porabila že 4 embalaže in ga ne menjam za nobenega. Včasih pač ni vse v ceni! 😉

Baby Skin instant pore eraser is my favorite face primer ever! I really love the packing, because it's just sooo cute, but I also love it because it doesn't have any scent. It's suitable for oily skin and it helps us erasing our big pores. It also helps us that our liquid foundation stays on the place for the whole day. If you have an oily skin you need this product! ♥

Essence Get Picture ready! loose powder is my no.1 since I bought it and I already used up 4 packages of it. It helps our liquid foundation to be properly fixed and it also refines our pores. This loose powder is pink toned, but when you put it on your skin it immediately blends in. Sometimes it's not all about the price! 😉

-----

7. Essence - Rock'n'doll crazy XXXL Volume mascara
8. L.O.V. LOVliner - 190 Black


Še en Essence izdelek, ki si zasluži vse pohvale je maskara Rock'n'doll crazy xxxl volume za katero vsak mesec odštejem samo slabe 3 €. Maskara ima ravno in puhasto krtaćko, ki moje trepalnice naredi super dolge in jim da zelo lep volumen. Primerna je za vsak dan, kot tudi za večerne ure. Še nikoli se mi ni zgodilo, da bi bila zaradi maskare pod očmi črna ali, da bi se mi zlepila ali spremenila v grudice. Priporočam ❣

L.O.V. je znamka, ki je na naš trg prišla pred komaj par meseci. Prva stvar, ki sem jo kupila je bila tekoča podlaga (ki je resnično super, močno prekrivna in drži ves dan), potem sem kupila še osvetljevalec in na koncu še eye liner. Pri izbiri eye linera sem zelo zahtevna, saj me pri vsakem moti konica. Večina eye linerov ima konico oblikovano ravno in zaradi tega je lahko risanje popolnega mačjega linerja zahtevno opravilo. No, ta ima konico rahlo ukrivljeno in tako lahko črto narišem v pičlih 2 min. Je tudi izredno pigmentiran in na mojih vekah ostane ves dan. Za ceno 5 € si ne bi mogla želeti več. ❤

Another Essence product that I love is this Rock'n'doll crazy xxxl volume mascara that costs only around 3 €. This mascara has flat and fluffy brush and it makes my lashes long and voluminous. It's suitable for every day make up and also for a night time, because it makes your lashes really long. I'm using this one for almost half year now and I love it!

L.O.V. brand is relatively new on our market. First product that I have bought from this brand was a liquid foundation (it's amazing, it stays on your face for the whole day and has much coverage!), the second one was an amazing highlighter and my third product is this eye liner. When it comes to eye liners I'm very picky, because I just can't draw a perfect cat wing without tip that is curved a bit. Well this one has a curved tip, so my wing is done in 2 minutes. It's also super pigmented and it stays on my lids for the whole day. Oh, and it only costs 5 €

-----

9. Big fan brush


Izdelek, ki je verjetno najboljši eBay nakup v zadnjem času. Čopič je namenjen predvsem za osvetljevalec. Ko sem izdelek naročila si nisem mislila, da bo čopič res ogromne velikosti in, da bo tako poln mehkih ščetin. Z njim res zajamem celotne lične kosti in jih osvetlim s samo enim potegom. In to za pičla 2 €! 😆🔝
Na tej povezavi lahko najdeš podobnega. 

This is probably the best product that I ordered on eBay in the past months. This fan brush is the best for highlighters. When I ordered it I didn't expect it to arrive so big and with so many soft bristles. With it I can apply my highlighter with just one swipe. On this link you can find similar one! 🔝

-----

10. L'Oreal BLUSH SCULPT trio contouting blush - 102 nude beige, beige nude
11. L.O.V. FABulous velvet gold powder



Glede L'Orealovega Blush Sculpt izdelka sem pred nakupom slišala par kritik. Nekaterim se je izdelek zdel preveč pigmentiran, vendar sem se kljub temu odločila za nakup. Jaz osebno ta izdelek obožujem in trenutno skoraj ne uporabljam nobenega drugega rdečila. Izdelek je bronasto-oranžnega odtenka in, ker je res izredno pigmentiran slednji odtenek uporabim veliko krat tudi kot senčilo. Tudi highlighter mi je všeč, saj je ravno prav vpadljiv. Če vas ne moti visoka pigmentacija, potem vsekakor ta izdelek priporočam! 😄

L.O.V. osvetljevalec oz. velvet gold powder je odšel z menoj takoj, ko sem ga zagledala na polici, saj mi je že sama embalaža padla v oči. Izdelek ima zunaj minimalistično črno embalažo, ki ne izgleda ravno poceni, v notranjosti pa ogledalo in čudovit zlati osvetljevalec na katerem je odstisnjen baročni vzorček. Izdelek je zelo pigmentiran in ne vsebuje veliko bleščic, temveč predvsem visok zlat sijaj. Popolno! 💃

About L'Oreal Blush Sculpt I heard a few complains that it's too pigmented before I bought it, but because I don't have any issues with high pigmentation I bought it anyway and I love it. I love the peachy-bronze shade and I also use it as an eye shadow. Since I bought it I don't even use any other blush. 😊

L.O.V. highlighter/ velvet gold powder has the prettiest baroque imprint and as soon as I saw it I had to buy it. The packing is also very chic with gold details and it contains a little mirror that comes handy if you like to carry it around. It's also very pigmented and shiny - without glitters. Perfection!

-----

12. L'Oreal Infallible 24-h matte: 22 Radiant Beige
13. Catrice Camouflage Cream - 020 Light Beige


L'Oreal Infallible 24-Matte je v letu 2016 med puncami naredil res velik bum! Takoj, ko sem ga začela uporabljati je postal ena izmed mojih ljubših tekočih podlag, saj v trenutku kožo matira. Podlaga ima srednje visoko prekrivnost in na koži deluje zelo lahka. Pod podlago je najboljše uporabiti Infallible primer - za daljšo obstojnost. 😊

Catrice Camouflage Cream je korektor, ki ga ne zamenjam. Je visoko prekriven in lahko mazljiv. Ne uporabljam ga za predel pod očmi, ker je kremast in imam občutek, da bi lahko čez čas izgledal "cakey", temveč za prekrivanje kakšnih nepravilnosti. Trenutno sem porabila že 2 embalaži in verjamem, da jih bom še nekaj. 😆

L'Oreal Infallible 24-Matte made a huge "boom" between girls and beauty bloggers! As soon as I started with its use this liquid foundation became one of my favorites, because it mattifies my skin in a second. This liquid foundation has a medium to high coverage and it feels very lightweight on the skin. Under this foundation it's best to use Infallible primer - for its very long lastingness. 

Catrice Camouflage Cream is THE concealer for me. It has a very high coverage and it's very creamy and easy to apply. I don't use it for under eye section, because I have a feeling it would look a bit "cakey" during the day, but it's really great for covering imperfections. I already used up 2 bottles of it and I'm sure that I will use up some more. 😇

-----

14. Nail polishes
L'Oreal 556 Grenat Irreverant
Golden Rose 37
Essie A cut above
Trend It Up UV Powergel nailpolish 070


Pa še o lakih za nohte... Ker je zima so v preteklih mesecih na mojih nohtih prevladovali predvsem rdeči in bordo odtenki, seveda pa ne morem mimo bleščic. Obožujem Essie A cut above. Prijetno me je presenetil tudi lak Golden Rose v odtenku 37, ki je bordo rdeče barve s shimmer videzom. Trend IT UP je znamka, ki se je na našem trgu pojavila komaj pred par meseci, vendar me je ta lak očaral že na začetku. Lak je lepe rdeče barve in ima videz gela. Pravo senzacijo pa so naredile tudi L'Orealove "granate", ki sem jih nabavila v par odtenkih ravno zaradi stekleničke, ta bordo rdeč lak pa je hitro postal moj favorit. Vse lake lahko najdete v prodajalnah DM. 😊

And now just a few words about nail polishes... Because it's winter time I was wearing a lot of red toned nail polishes in the couple of past months. Of course there were also some glitters that I loved - my favorite was Essie A cut above. Also I was pleasantly surprised with Golden Rose nail polish in shade 37. It's a burgundy red shaded nail polish with a bit of a shimmer. Trend IT UP is a new brand that came into our stores just a few months ago and I already love their nail polishes. Also L'Oreal "grenades" did quite a sensation, so I had to buy them in a few different shades - mainly because of the gorgeous bottles, but this burgundy red is one of my favorites. 😊

-----

Pa smo prišli do konca objave o mojih najljubših make up izdelkih. Kaj pa ti - je kateri izmed zgoraj opisanih izdelkov tudi tvoj favorit ali pa si ga želiš? 

What about you - do you own any product that I love or do you have it on your wish list? Let me know.

💋J.💋

No comments:

Post a Comment

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3