Wednesday, May 31, 2017

provoCATRICE and Essence Next Stop: Summer TE


Nov mesec, nove omejene kolekcije. Catrice in Essence nas zopet razvajata z novima Trend kolekcijama. Pri Essence so se tokrat odločili, da prikličejo poletje. Kot se tudi spodobi so kolekcijo poimenovali Next stop: Summer. Kolekcija bo na prodajnih policah v mesecu juniju, na voljo pa bo veliko zanimivih izdelkov, ki so zelo barvito obarvani. Med izdelki, ki jih boste lahko kupili sta dve zelo zanimivi šminki, ki spreminjata barvo; paletka za oči z modrimi odtenki, ki spominjajo na modro morje; samoporjavitveni sprej za telo, laki za nohte; matirni lističi, ki nam bodo pomagali v poletni vročini; kupiti bo pa moč tudi balzam za zaščito ustnic. 

No, če so pri Essence z eno nogo že v poletju pa pri Catrice ostajajo elegantni in provoCATRICE. Tako se imenuje tudi nova romantična kolekcija s sofisticiranimi embalažami, ki jo že lahko najdete na prodajnih poličkah. Kolekcija vsebuje paletko s senčili v nevtralnih odtenkih, cushion šminki, odišavljen puder za telo, 5 različnih lakov za nohte, prah za volumen trepalnic in rdečilo za lica v dveh različnih odtenkih. 

 Nekaj izdelkov iz obeh omejenih kolekcij sem imela možnost že dodobra preizkusiti, zato v tej objavi tudi sledi ocena vsakega posameznega izdelka.

No, pa začnimo. 😊

1. Essence - Next Stop: Summer
Šminka, ki spreminja barvo: 02 little miss sunshine


Šminka, ki ima formulo lip balma ni ravno obstojna, je pa vseeno zanimiva. Embalaža šminke mojih oči ni ravno pritegnila, saj je plastična in še povrh v meni ne ljubi oranžni barvi. Je pa definitivno pisana in kliče po poletju. Ko sem sprva zagledala šminko mi ni bilo najbolj jasno kaj naj počnem s šminko v svetlo zelenem odtenku. Mi je pa to postalo jasno takoj, ko sem jo "poswatchala" na roki. Ob nanosu na kožo se po par sekundah šminka spremeni v oranžno-roza odtenek s svetlečo formulo. Moja kamera žal odtenka sploh ni želela ujeti, zato swatcha ni. Je pa odtenek šminke res zelo nežen in komaj opazen. 
Moram priznati, da me šminka ni pretirano  navdušila, jo bom pa vseeno z veseljem uporabila v poletnih mesecih, ko bom svoje ustnice želela samo navlažiti. Cena izdelka je pičlih 2,49 €.




Druga stvar, ki sem jo dobila v dar je ta čudovit Essence zvezek. Essence letos praznuje že svoj 15 rojstni dan - VSE NAJBOLJŠE in še veliko roza let! #15pinkyears 💜
Zvezek je v tipičnem živo roza Essence odtenku in vsebuje veliko ljubkih "quotov". Jaz sem vanj skoraj zaljubljena, nekaj quotov iz zvezka pa sem iztrgala in sedaj krasijo steno v moji spalnici. ❤




Kot del kolekcije provoCATRICE sta tudi čudovito rdečilo za lička v odtenku C01 Raspberry Belle in odišavljen puder z imenom C01 Transparent Shimmer, ki sem ju prejela v test. 

Kaj pa menim o teh dveh izdelkih? 😊

3. Rdečilo za lica: C01 Raspberry Belle


Takoj, ko sem zagledala to rdečilo sem bila navdušena. Zelo mi je všeč embalaža izdelka, ki me spominja na super srčkano Essence kolekcijo pod imenom My Beauty Angels. Embalaža je sicer plastična, ampak vseeno deluje prefinjeno in ljubko. Vsebina izdelka je vidna še preden izdelek odpremo. Znotraj se skriva rdečilo v roza ombre odtenkih. S spreminjanjem intenzivnosti roza barve se spreminja tudi finiš izdelka - od mat do bleščic. Pigmentacija izdelka je odlična, prav tako pa tudi obstojnost izdelka. Odkar sem prejela to rdečilo sploh ne uporabljam nobenega drugega več, ups. Cena izdelka je 4,29 €. Rdečilo je na prodajnih poličkah še v enem odtenku - 02 Berry Bow. Mislim, da bo tudi tisti odtenek odšel z menoj domov, hihi.



4. Odišavljen puder: C01 Transparent Shimmer


Transparentni puder za telo ima zelo prijeten vonj in nam daje sijoč zaključek na koži. Izdelek vsebuje bleščice, ki pa na koži delujejo prefinjeno. Sama sem puder uporabila tudi kot osvetljevalec, saj so bleščice res drobne in naša lička čisto nežno osvetli. 
Puder se nahaja v zelo ljubki plastični škatlici. Pokrov embalaže spominja na saten in je v rjavi barvi, na njem pa je vgraviran zlat napis. Cena izdelka je 5,29 €.
Sama bom izdelek na veliko uporabljala predvsem v poletnih nočeh, ko se bom s prijateljicami odpravila na bambus ali dva in bom svoji koži želela dodati malo sijaja. Komaj čakam! :)


Zadnji izdelek, ki sem ga prejela pa je čudovit lak v klasičnem rdečem odtenku. Ta lak ne spada v nobeno izmed trend kolekcij, temveč je del kolekcije ICONails. Ta kolekcija lakov je v mesecu Maju nadomestila dosedanjo kolekcijo lakov Ultimate Nail.

Laka za nohte v odtenku 05 It's all about that red še nisem uspela dobro stestirati, zato o njem še danes ne bom zapisala svojega mnenja. Nova kolekcija lakov obljublja kar 7 dnevno obstojnost. Ko izvem kako se obnese na nohtih dejansko pa to seveda takoj sporočim.

Če želiš informacije iz prve roke lahko prečekiraš moj Instagram profil: fashionandpinkheart

---
Moj najljubši izdelek obeh trend kolekcij je definitivno rdečilo za lica.
Sicer me je kolekcija provoCATRICE veliko bolj navdušila kot Essencova Next Stop: Summer, vendar pa bom tudi iz slednje kupila nekaj izdelkov. Zanimajo me matirni lističi in balzam za zaščito ustnic. 😊

Katere kolekcije pa se ti bolj veseliš?

Poljubčki,
J.

P.s.: Izdelke sem prejela v test od podjetja Dominur in vedno prijazne gospe Natalije. Najlepša hvala. ❤💙💛💜💚





No comments:

Post a Comment

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3